avisoCookies

Visualització del menú

Selector d'idioma

caes
|


Visualització del menú

Ruta de navegació

Torna

Publicador de continguts

Llistes provisionals d’admesos i exclosos – Ajuts per a alumnes i professors de cicles formatius de grau mitjà associats als Plans de Reforç en Llengües Estrangeres

Llistes provisionals d’admesos i exclosos – Ajuts per a alumnes i professors de cicles formatius de grau mitjà associats als Plans de Reforç en Llengües Estrangeres

La Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa ha publicat a la seu electrònica de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears les llistes provisionals dels sol·licitants admesos i exclosos a la convocatòria d’ajuts per a alumnes i professors de cicles formatius de grau mitjà associats a la impartició dels Plans de Reforç en Llengües Estrangeres en els cicles formatius de grau mitjà que s’imparteixen en els centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears durant el curs 2023-2024.

En total, s’han presentat a la convocatòria 314 sol·licituds entre alumnat i professorat. D’aquestes sol·licituds, 36 n’han resultat excloses. Per modalitat, illa i blocs, la distribució de sol·licituds admeses és la següent:

MODALITAT A: ALUMNES admesos

ILLA

BLOC 1

BLOC 2

BLOC 3

BLOC 4

TOTAL ILLA

EIVISSA

2

0

0

0

2

MENORCA

3

1

0

0

4

MALLORCA

209

11

7

1

228

TOTAL

214

12

7

1

234

 

MODALITAT B: PROFESSORS admesos

ILLA

BLOC 1

BLOC 2

BLOC 3

BLOC 4

BLOC 5

TOTAL ILLA

EIVISSA

4

1

1

1

0

7

MENORCA

3

0

0

0

0

3

MALLORCA

23

1

7

2

1

34

TOTAL

30

2

8

3

1

44

 

En cas que el nombre de sol·licituds per a alguna de les illes sigui inferior al nombre d’ajuts en espècie que aquesta té assignats, els ajuts que no es puguin atorgar per manca de sol·licituds en una illa es podran atorgar a les illes en què romanguin participants en llista d’espera, sempre prioritzant les illes de menor grandària.

Enllaços relacionats​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Documentació relacionada​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Comparteix​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​