• Dinamització del llibre de text d’idiomes amb eines digitals gratuïtes (formació per a professorat de secundària i educació d’adults)


Aquesta formació presencial de 8 hores la va realitzar la formadora d’EOI Cristina Cabal el dia 17 de febrer al CEP de Palma amb els següents objectius:

Aplicar d'una manera pràctica eines digitals en línia gratuïtes per a l'ensenyament i l'aprenentatge d'idiomes.
Adquirir les competències digitals necessàries per introduir canvis metodològics i aportar dinamisme i varietat a les activitats de classe.

  • Neurociència i coaching educatius a l'aula d'idiomes


Aquesta formació presencial de 8 hores es va realitzar al CEP de Palma els dies 24 i 25 de gener a càrrec de Fernando Bou, psicòleg i expert en coaching educatiu, i Jon Andoni Duñabeitia, investigador en Ciència Cognitiva del Llenguatge i professor titular a la Facultat de Llengües i Educació de la Universitat de Nebrija. Prof. L’objectiu de la formació era informar sobre les darreres teories sobre la neurociència cognitiva aplicada a l’ensenyament de llengües estrangeres i oferir aplicacions pràctiques de la neurociència i el coaching educatiu per a la gestió de l’ensenyament de llengües estrangers i de l’aula per al professorat d’educació secundària i d’adults.

  • Mediació lingüística a l’aula d’educació secundària (formació destinada a professorat de secundària)


Aquesta formació mixta de 16 hores va ser organitzada per tal de donar formació sobre una novetat en els currículums de la LOMLOE de llengües estrangeres a educació secundària que incorporen com a novetat el concepte de mediació lingüística. La formació va ser impartida per l’editorial Oxford University Press.

  • Mètode verbo-tonal: un enfocament innovador per a treballar la pronúncia (primària)

Aquesta formació presencial de 8 hores de duració es va celebrar al CEP de Palma els dies 1 i 2 de desembre de 2022 a càrrec de la formadora Stella Ville que està elaborant una tesi doctoral a la UIB en l’aplicació del mètode verbo-tonal en l’ensenyament de la llengua anglesa.

  • Mètode verbo-tonal: un enfocament innovador per a treballar la pronúncia (secundària)


Aquesta formació presencial de 8 hores de duració es va celebrar al CEP de Palma els dies 17 i 18 de gener de 2023 al CEP de Palma a càrrec de la formadora Stella Ville que està realitzant una tesi doctoral en l’aplicació d’aquest mètode en l’ensenyament de la llengua anglesa a la UIB.

  • Les situacions d'aprenentatge a l'aula d'anglès a primària


Aquesta formació presencial de 8 hores es va realitzar al CEP de Palma el 16 i el 20 de desembre de 2022 a càrrec de la professora del CEIP S’Algar Diana Barceló.  En la formació es van tractar des d’una vessant pràctica els elements i procediments d’una situació d’aprenentatge i es van facilitar els conceptes i recursos transferibles a la pràctica diària en el centre.

  • Seminari intel·ligència artificial al rescat: eines per ajudar als docents a ser més eficients.


Dia 27 d’abril va tenir lloc aquesta formació de dues hores mitjançant videoconferència per Zoom. La formació va estar destinada al professorat d’educació secundària i educació d’adults. Amb aquesta xerrada, l’objectiu era donar a conèixer les eines d'IA més rellevants a l'àmbit educatiu i com poden ajudar a estalviar temps en la preparació de classes i en la creació de contingut educatiu.

  • All the World’s a Stage: Teatre a l’aula d’anglès”


Amb l’objectiu de donar eines de l’àmbit del teatre i de la dramatització als docents per treballar la competència oral dins l’aula d’anglès es va organitzar una activitat formativa adreçada al professorat de secundària. Aquesta formació fou “All the World’s a Stage: teatre a l’aula d’anglès” i es va celebrar al CEP de Palma el 19 i 24 d’abril amb un total de 10 hores.