Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Registre d'habitatges desocupats (RHADES)

Registre d'habitatges desocupats propietat de grans tenidors d'habitatge

Codi SIA

3228540

Persones destinatàries

Grans tenidors d'habitatge

Termini per a resoldre i notificar

3 mesos

Silenci administratiu

Positiu

Forma d'inici

Instància de part o d'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Departament d'Habitatge

Tràmits

X

Inscripció d'un habitatge en el registre

Requisits

Ser un grans tenidors d'habitatge

Documentació a presentar

El Registre d'habitatges desocupats inclourà, com a mínim, les següents dades:

― La titularitat de l'habitatge.

― La direcció completa.

― La superfície útil.

― La referència cadastral.

― La identificació registral.

― L'origen de títol adquisitiu de l'habitatge pel gran tenidor.

― L'existència d'altres càrregues sobre l'habitatge que afectin la seva possessió.

― Si disposa de cèdula d'habitabilitat.

― Si és un habitatge lliure o de protecció pública. En aquest últim cas, s'especificarà si ho és en règim de venda o de lloguer.

― Altres dades que permetin determinar les condicions de conservació i manteniment de l'immoble.

― Qualsevol canvi que afecti l'immoble: canvi de titularitat, transmissió de l'immoble, etc.

― Qualsevol altra dada complementària que es consideri pertinent.

Termini màxim

no hi ha

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Habitatge

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Habitatge

Tel.: 971177300

X

Cancel·lació de la inscripció d'un habitatge en el Registre d'habitatges desocupats

Requisits

es podrà produir:

― Per l'ocupació efectiva de l'habitatge per qualsevol títol habilitant.

― Per la venda de l'habitatge inscrit sempre que el comprador sigui una persona física o jurídica que no tingui la consideració de

gran tenidor.

Documentació a presentar

Termini màxim

No hi ha

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Habitatge

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Habitatge

Tel.: 971177300

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Habitatge i Arquitectura

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar