Tramvia Palma
Campanya: Tramvia Palma
Conselleria promotora: Conselleria de Mobilitat i Habitatge
Objectiu/s general/s: donar a conèixer polítiques, programes, serveis i actuacions públics
Objectiu/s específic/s: informar de l'aprovació inicial i posada a informació pública del Projecte del tramvia de la badia de Palma
Període d’execució: de l'11 de novembre al 3 de desembre
Idioma/es: català
Mitjans de difusió: premsa diària, premsa digital i ràdio
Àmbit de difusió: Mallorca
Població objecte de la campanya: general
Mesures d’accessibilitat: -
Taula d'inversions Tramvia Palma
Total IVA inclòs (21%) |
78.485,92 € |
100% | ||
MITJANS |
INSERCIONS/ IMPRESSIONS |
INVERSIÓ | % INVERSIÓ CAMPANYA |
|
PREMSA | 5 | 49.526,85 € | 63,10% | |
PREMSA DIGITAL | CPM | 1.155.616 | 17.275,05 € | 22,01% |
Cost fix | 17 | |||
RÀDIO | 226 | 11.684,03 € | 14,89% |
* CPM: Cost per mil impressions. És una modalitat de compra publicitària. L’anunciant paga cada vegada que el seu anunci sigui mostrat 1.000 vegades en el suport contractat. Cada vegada que es mostra un anunci es denomina impressió.
* COST FIX: Es paga una quantitat fixa per l’emplaçament publicitari durant un període en el suport contractat.
NOTA: Les dades d’aquest full són merament informatives i corresponen a les campanyes executades per la Direcció General de Comunicació, sens perjudici de les insercions puntuals que, a l’empara del que disposa la instrucció 1/2022 del director general de Comunicació per la qual s’estableixen els procediments de coordinació i control de l’actuació administrativa en matèria de realització i difusió de la publicitat del Govern de les Illes Balears, hagin pogut fer les diferents conselleries del Govern de les Illes Balears.
Creativitats produïdes
Bàners
Falques
Gràfiques
Gràfica Tramvia llençol portada (.pdf)