Torna

Iniciatives Normatives en tramitació

Tornar al llistat de notícies

06/06/2019

Projecte de decret pel qual es regulen les condicions de treball, vacances, permisos, llicències i altres mesures de conciliació del personal funcionari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques


FITXA : Projecte de decret pel qual es regulen les condicions de treball, vacances, permisos, llicències i altres mesures de conciliació del personal funcionari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears


Objecte: Desplegar reglamentàriament el règim de permisos, llicències, vacances i altres mesures de conciliació de la vida personal familiar i laboral del personal funcionari al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Òrgan o entitat que tramita l'expedient: Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques

Data d'inici de la tramitació: 20 de novembre de 2017

Fase actual de tramitació: Pendent del dictamen del Consell Consultiu de les Illes Balears. Una vegada estudiades les al·legacions rebudes i emesos els informes del Servei Jurídic i de Secretaria General, s'ha sol·licitat el dictamen preceptiu d'aquest òrgan.

PROCESSOS DE PARTICIPACIÓ RELACIONATS


La iniciativa normativa s'ha sotmès al tràmit de la consulta pública prèvia prevista a l’article 133.1 de la Llei 39/2015, a través de la pàgina web de Participació Ciutadana, durant un termini de 21 dies, que ha generat 82 visites, però cap aportació. Pot veure la informació en l'històric de consultes prèvies del Portal de Participació aquí

D'altra banda, el Projecte de decret s'ha sotmès als tràmits d’audiència i d’informació pública prevists en els articles 43 i 44 de la Llei 4/2001, mitjançant la publicació d’un anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 151, de 12 de desembre de 2017, i la publicació a la pàgina web de Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) de l’enllaç al Projecte de decret, que ha generat 10 visites amb 3 al·legacions telemàtiques. Pot veure la informació en l'històric de projectes sotmesos a informació pública aquí


DOCUMENTACIÓ RELACIONADA

08/11/2017 - Memòria prèvia anàlisi impacte normatiu

20/11/2017 - Resolució d'inici tramitació decret

20/11/2017 - Esborrany projecte decret per audiència pública

12/12/2017 - Tràmit d'informació pública BOIB

18/09/2018 - Informe impacte de gènere

07/11/2018 - Informe del Departament Jurídic

08/11/2018 - Informe Secretaria General

27/12/2018 - Dictament 19/2018 del Consell Económic i Social de les Illes Balears

28/01/2019 - Esborrany del projecte decret enviat per dictamen CC

28/01/2019 - Memòria final anàlisi impacte normatiu