Activitat de formació per a professorat d’FP – METODOLOGIA SEFED DE LA SIMULACIÓ D’EMPRESES
El termini d’inscripció és de l’1 al 2 de setembre de 2026, a través del Portal del personal
L’1 de setembre s’obrirà el termini d’inscripció per a la formació “Metodologia SEFED de la simulació d’empreses”. Aquesta activitat, organitzada pel Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de Formació Professional de les Illes Balears (CFINFP-IB), dependent del Servei de Planificació i Participació de la Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa, té una durada de 20 hores i es durà a terme entre el 10 i el 28 de setembre de 2026.
El curs s’estructura en dues fases:
– fase presencial per videoconferència (10 hores): tendrà lloc els dies 10 i 15 de setembre, de 2026, de 9 h a 13 h, i 18 de setembre de 2026, de 9 h a 11 h.
– fase a distància (10 hores): es desenvoluparà a través de la plataforma Moodle.
Destinataris
1. Professorat d’FP en actiu de la família professional d’Administració i Gestió (ADG) de l’IES Sa Blanca Dona (Eivissa).
2. Professorat d’FP en actiu de la família professional d’Administració i Gestió (ADG).
2. Altre professorat d’FP en actiu que pugui aplicar els continguts d’aquesta formació a l’aula i que ho acrediti mitjançant una proposta d’aplicació didàctica.
Objectius
- Aprendre a utilitzar la plataforma SEFED de simulació empresarial.
Termini d’inscripció
De l’1 al 2 de setembre de 2026, a través del Portal del personal.
Tota la informació detallada sobre aquesta activitat es troba disponible en el document adjunt.
Formació cofinançada pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i pel Fons Social Europeu Plus.
Documentació relacionada
Comparteix











