Torna

Activitat de formació per a professorat d’FP – FUSIONADORA DE FIBRA ÒPTICA

El termini d’inscripció és del 24 d’abril al 3 de maig de 2026, a través del Portal del personal

Fusionadora 24/04/2026

Ja s’ha obert el termini d’inscripció per a la formació “Fusionadora de fibra òptica”, organitzada pel Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de Formació Professional de les Illes Balears (CFINFP-IB), dependent del Servei de Planificació i Participació de la Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa. 

Aquesta activitat, amb una durada total de 8 hores, es durà a terme en modalitat presencial a l’IES Emili Darder (Palma) els dies 19 i 21 de maig de 2026. 

Destinataris
1. Professorat d’FP en actiu de la família professional d’Informàtica i Comunicacions (IFC) de l’IES Emili Darder.  
2. Professorat d’FP en actiu de la família professional d’Informàtica i Comunicacions (IFC) de la resta de centres. 
3. Altres docents d’FP en actiu que puguin aplicar els continguts de la formació a l’aula i que ho acreditin mitjançant una proposta d’aplicació didàctica.
4. Altres docents d’FP que puguin desenvolupar una aplicació didàctica vinculada a aquesta formació.

Objectius

  • Conèixer el funcionament d’una fusionadora de fibra òptica.
  • Realitzar operacions de fusionat de fibra òptica.

Termini d’inscripció
Del 24 d’abril al 3 de maig de 2026, a través del Portal del personal. 

Tota la informació detallada sobre aquesta activitat es troba disponible en el document adjunt.

​​​​​​Formació finançada pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i cofinançada per la Unió Europea (FSE+), en el marc del Programa Operatiu d’Educació, Formació, Ocupació i Economia Social (ÉFESO) del període 2021-2027.

Documentació relacionada

FUSIONADORA DE FIBRA ÒPTICA

Comparteix