Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Procediments / Serveis

Heu cercat a la unitat administrativa Govern de les Illes Balears, Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural, Institut de Recerca i Formació Agroalimentària i Pesquera de les Illes Balears (IRFAP) Públic objetiu: Persones Públic objetiu: Empreses Públic objetiu: Administracions.

58 Procediments / Serveis disponibles, mostra-me'n 10 20 50 per pàgina.
  • Autoritzaciones, llicències i concessions Participació al programa de lliurament i repartiment de productes fitosanitaris i trampes de l'any 2025. Cultius Hortícoles Institut de Recerca i Formació Agroalimentària i Pesquera de les Illes Balears (IRFAP)

    Tràmit : Sol·licitud Des del 22/04/2025 Fins al 09/05/2025. Tancat

  • Autoritzaciones, llicències i concessions Participació al programa de lliurament i repartiment de productes fitosanitaris i trampes de l'any 2025. Cultius Permanents Institut de Recerca i Formació Agroalimentària i Pesquera de les Illes Balears (IRFAP)

    Tràmit : Sol·licitud Des del 22/04/2025 Fins al 09/05/2025. Tancat

  • Autoritzaciones, llicències i concessions Participació al programa d'ús de llavor certificada de determinades espècies farratgeres de l'any 2025 Institut de Recerca i Formació Agroalimentària i Pesquera de les Illes Balears (IRFAP)

    Tràmit : Sol·licitud de participació al Programa d'ús de llavor certificada de Farratgeres 2025 Des del 26/06/2025 Fins al 09/07/2025. Tancat

  • Autoritzaciones, llicències i concessions Participació al programa d'ús de llavor certificada de determinades espècies de cereals i lleguminoses de l'any 2025 Institut de Recerca i Formació Agroalimentària i Pesquera de les Illes Balears (IRFAP)

    Tràmit : Sol·licitud de participació al Programa d'ús de llavor certificada de Cereals i Lleguminoses 2025 Des del 08/08/2025 Fins al 24/08/2025. Tancat

  • Autoritzaciones, llicències i concessions Participació al programa de suport a la insemninació artificial per a la millora genètica del bestiar boví d'aptitud lletera de l'any 2025 Institut de Recerca i Formació Agroalimentària i Pesquera de les Illes Balears (IRFAP)

    Tràmit : Sol·licitud de participació al Programa de suport a la inseminació artificial per a la millora genètica del bestiar boví d'aptitud lletera de l'any 2025 Des del 08/08/2025 Fins al 28/08/2025. Tancat

  • Servei Administratiu Descàrrega del model de Declaració de veracitat de dades bancàries L'organ competent per materia

  • Servei Administratiu Sol·licitud per anàlisi foliar, d'aigües i terres per a l'agricultura Institut de Recerca i Formació Agroalimentària i Pesquera de les Illes Balears (IRFAP)

  • Servei Administratiu Sol·licitud d'anàlisi al Laboratori de Sanitat Animal Institut de Recerca i Formació Agroalimentària i Pesquera de les Illes Balears (IRFAP)

  • Servei Administratiu Sol·licitud d'anàlisi al Laboratori de Sanitat Vegetal Institut de Recerca i Formació Agroalimentària i Pesquera de les Illes Balears (IRFAP)

  • Servei Administratiu Sol·licitud de material vegetal Institut de Recerca i Formació Agroalimentària i Pesquera de les Illes Balears (IRFAP)