Requisits
Per poder optar al premi extraordinari els alumnes han de complir els requisits següents:
a. Haver cursat en centres docents d'aquesta comunitat autònoma estudis de formació professional de grau superior en qualsevol de les modalitats d'ensenyament presencial i d'educació distància.
b. Per als candidats que opten al premi corresponent al curs 2018-2019: haver finalitzat aquests estudis, inclòs el mòdul professional de Formació en Centres de Treball, entre l'1 de gener i el 31 de desembre de 2019.
c. Per als candidats que opten al premi corresponent al curs 2019-2020: haver finalitzat aquests estudis, inclòs el mòdul professional de Formació en Centres de Treball, entre l'1 de gener i el 31 de desembre de 2020.
d. Haver obtingut com a qualificació final del cicle formatiu una puntuació igual o superior a 8,5. A aquest efecte, la qualificació final del cicle formatiu s'ha de determinar calculant la mitjana aritmètica de les qualificacions dels mòduls professionals que tenguin expressió numèrica. El resultat s'ha de consignar amb dues xifres decimals. Per tant, no s'han de tenir en compte per al càlcul de la qualificació final les qualificacions d'apte, exempt o convalidat.
Documentació a presentar
La documentació que s'ha de presentar és la següent:
a. La sol·licitud, d'acord amb l'annex 2, emplenada i signada.
b. Una fotocòpia del document nacional d'identitat, passaport o targeta d'identitat en vigor.
c. El certificat de qualificacions, segons el model que es troba en l'annex 3, emplenat per la secretaria del centre en què es trobi l'expedient acadèmic. El certificat ha d'incloure la denominació del cicle formatiu, la relació dels mòduls cursats amb la corresponent durada en hores i la qualificació de cadascun, el curs acadèmic (especificant-hi el nombre de convocatòries), així com també la qualificació final.
d. El currículum (annex 4), amb indicació, si n'és el cas, dels premis o beques que hagi obtingut l'alumne participant i altres mèrits professionals o acadèmics que es vulguin fer constar, acompanyats de les fotocòpies compulsades de la documentació acreditativa corresponent; tot relacionat amb la família professional de la titulació del candidat.
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Fins al 23 de març de 2021.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Planificació i Participació
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta).
Tel.: 971177773
(oecaballero@dgfpieas.caib.es)