Fitxa: Projecte d'ordre del conseller d’Educació i Formació Professional per la qual es regula el procés d’admissió i de matriculació dels alumnes als ensenyaments artístics superiors als centres sostinguts amb fons públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears


Objecte: Tramitació d'una ordre per la qual es reguli el procés d'admissió i de matriculació dels alumnes als ensenyaments artístics superiors als centres sostinguts amb fons públics de la Comunitat Autònoma de les illes Balears. Aquesta Ordre regularà el procés d'admissió i matriculació als ensenyaments artístics superiors substituint a l'Ordre de la consellera d'Educació i Cultura, de 14 d'abril de 2009 (BOIB 57 EXT. de 20 maig de 2009) pel que fa a ensenyaments artístics superiors. L'Ordre de la consellera d'Educació i Cultura, de 14 d'abril de 2009 (BOIB 57 EXT. de 20 maig de 2009 depèn d'un decret que ha estat substituït, té errades que cal esmenar, a més de ser necessària una actualització.

 

Òrgan o entitat que tramita l'expedient: Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors

Òrgan o entitat que continua l'expedient després de la nova legislatura: Direcció General d'Universitats i Ensenyaments Artístics Superiors

 

Data d'inici de la tramitació:19/04/2022

 

Fase actual de tramitació: Arxiu de les actuacions.


PROCESSOS DE PARTICIPACIÓ RELACIONATS


La iniciativa normativa s'ha sotmès al tràmit de la consulta pública prèvia prevista a l'article 55 de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears, a través de la pàgina web de Participació Ciutadana, que ha generat 30 visites i 0 aportacions telemàtiques. Podeu veure la informació en l'històric de consultes prèvies del Portal de Participació aquí.


DOCUMENTACIÓ RELACIONADA

 14/03/2022 Memòria justificativa.

 15/03/2022 Resolució d'inici de consulta pública prèvia.

 01/04/2022 Certificat consulta pública prèvia.

 11/04/2022 Informe proposta tramitació.

 19/04/2022 Resolució d'inici.

 02/04/2024 Resolució d'arxiu de les actuacions.