FITXA: Decret 32/2020 de 5 d’octubre, pel qual es regula el règim disciplinari de la funció pública de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears


Objecte: Desplegar reglamentàriament el règim disciplinari establert en la Llei de la funció pública de la Comunitat Autònoma, que n'és d’aplicació al personal funcionari al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i dels ens del sector públic instrumental.

Òrgan o entitat que tramita l'expedient: Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques (actualment amb el Decret 8/2021, Direcció General de Funció Pública)

Òrgan o entitat que va iniciar l'expedient: Conselleria d'Administracions Públiques i Modernització. Expedient reassignat a la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat (Decret 8/2021, de 13 de febrer)

Òrgan que continúa la tramitació després de la reorganització de la nova legislatura: Direcció General de Funció Pública

Data d'inici de la tramitació: 23/01/2018

Fase actual de tramitació: Després de la fase de valoració de les al·legacions presentades i d’elaboració dels informes preceptius, el Consell de Govern, en la sessió de 5 de octubre de 2020, aprovà el  Decret 32/2020 de 5 d’octubre, pel qual es regula el règim disciplinari de la funció pública de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el qual s’ha publicat en el BOIB.


PROCESSOS DE PARTICIPACIÓ RELACIONATS


La iniciativa normativa s'ha sotmès al tràmit de la consulta pública prèvia prevista a l’article 133.1 de la Llei 39/2015, a través de la pàgina web de Participació Ciutadana, durant un termini de 22 dies, que ha generat 54 visites, però cap aportació. Pot veure la informació en l'històric de consultes prèvies del Portal de Participació aquí

D'altra banda, el Projecte de decret s'ha sotmès als tràmits d’audiència i d’informació pública prevists en els articles 43 i 44 de la Llei 4/2001, mitjançant la publicació d’un anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 32, de 13 de març de 2018, i la publicació a la pàgina web de Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) de l’enllaç al projecte de decret, que ha generat 59 visites amb 1 al·legació telemàtica. Pot veure la informació en l'històric de projectes sotmesos a informació pública aquí


DOCUMENTACIÓ RELACIONADA

23/01/2018 - Resolució d'inici

25/01/2018 - Memòria inicial anàlisi impacte normatiu

25/01/2018 - Esborrany projecte decret sotmès a audiència pública

13/03/2018 - Tràmit informació pública BOIB

18/09/2018 - Informe impacte de gènere

16/10/2018 - Informe del Departament Jurídic

16/10/2018 - Informe de la Secretaria General

11/12/2018 - Dictamen 16/2018 del Consell Econòmic i Social de les Illes Balears

16/01/2019 - Esborrany del projecte decret enviat per dictamen CC

16/01/2019 - Memòria final anàlisi impacte normatiu